Friday, March 19, 2010

改变

一个笨蛋的世界已经是过去了。现在的我不再是一个笨蛋了。因为有她当我的笨猪!蚊症的世界现在才开始。谢谢大家。我很幸福。也许我是比较想得开的人。哈哈!每一天都要活得开心。江才不会对不起自己,和后悔。有了重要得你,让我不再笨蛋,会想我们的未来。谢谢你1305的日子。
joyceline love u so much.
think positif ,your life will be more easy. i have learn this in my life. because no matter what happen life still keep going. the time well not stop.
changing and do more best to enjoy the life. no one know what going to happen tomorrow.